stefanps Detta var förra helgen, och därför som Sebbe inte var med i truppen
Öster i media
Apotekaren bokar man inte sånt under uppehållet?
jon helt klart! Men det kanske inte fanns något datum ledigt då
Framgår inte heller när detta ägde rum.
Apotekaren beror väl på vad man har för krav på lokal... Jag hade inte bokat bröllop under kvartalsrapporteringen på jobbet t.ex.
Hade varit kul med ett uppsnack från SMP inför den här matchen. Men de verkar alla fortfarande ha semester får jag anta för jag har inte hört någonting från ARPÖ heller på ett antal veckor. Jag börjar mer och mer avsky sommaren. Ingenting händer verkligen, allting bara plötsligt stannar upp speciellt i Juli, ingen jobbar typ, man kan inte göra någonting längre för alla är borta och sist men absolut inte minst, det finns ju inte ens någon fotboll på ungefär 1 månad med att de har av någon jävla idotiskt anledning lagt ett uppehåll mitt i säsongen, vad fan är det för fel på SvFF att ha det på detta viset?!
- Redigerad
rasmooo Det är väl rätt uppenbart, jag förstår ju varför det är så. Det mitt problem med svensk fotboll är att vi ska inte ha ett uppehåll mitt i sommaren, fotbollen ska fortsätta att spelas klart tills säsongen är över och om det inte är något uppehåll mitt i sommaren så avslutas också säsongen tidigare vilket är positivt för alla. Längre vila också för spelarna efter säsongen är över någon gång i Oktober istället för November och för lag som kommer från Norrland så kanske de slipper spela i snö och minusgrader i Novemeber.
Kommer dröja tills senare ikväll som betygen kommer
Spelarbetyg - Tre underkända:
https://www.svenskafans.com/fotboll/spelarbetyg-tre-underkanda-671495