Ols En Järdlersäsong. Ingenting stämmer riktigt. Det blir ett mittenplaceringslimbo i år. Och SE även nästa säsong, Undrar om kan få ihop ett slagkraftigt lag då?
Valance Varför kunde jag inte få bli född tidigare och få uppleva storhetstiden och inte den mediokra sunkiga tiden?
onion Tufa och Preka och Rodic. Ert förtroende är förbrukat. HEJ DÅ!!! Skulle passa väldigt bra om ni lämnar Östers IF under uppehållet.
Svarten Redarmy88 Redarmy88 det är ju inte jag som har förlorarmentaliteten..... stötta laget i stället för en massa gnäll.
Redarmy88 Svarten Vad är stötta laget för dig ? Att aldrig få kritisera ? Det för ingen framåt eller utvecklar någonting. Man måste ställa krav med truppen vi har. Vi måste lämna förlorarmentaliteten. Under all kritik.
Linkan Oddset för hemmaseger innan matchen: 5 Oddser för hemmaseger vid 2-2: 8,90 Vann ca 3000kr Som att stjäla godis av ett barn 🙈 Hade gärna förlorat dessa pengar för ett oavgjort resultat åtminstone 😟
Svarten Kritisera absolut. Men vad skapar det för stämning att sitta på ett forum och "lipa" över en 5:e plats efter 12 omgångar. Det lockar ju inte folk till matcher direkt.
Redarmy88 Svarten Du kallar det lipa jag kallar det att se verkligheten. Inte konstigt att framgången uteblir när man är kravlös. Det utvecklar..ingen alls!
Valance Svarten Kravlösheten är häpnadsväckande. Om du har någonting emot att vi kritiserar Öster när de gör fel så är det ditt problem.
Svarten Valance Jag skiter egentligen i vilket men jag råkar bo i Sveriges golvbrunn och gillar fotboll. Tycker det är trevligt att gå på matcher och se en levande läktarkultur. Jag inser att det inte är 80 talet vilket vissa tycks vägra att acceptera. Hur hjälper det att sitta och " kritisera" på ett forum? Råkar tro att en positiv attityd är bättre i längden, men om ni blir gladare av gnäll och ni tror att det hjälper så kan jag hoppa på det tåget.
Redarmy88 Svarten Du blir medlem på East Fronts forum för en timma sen och börjar med att kritisera supportrarna som Sveriges mest negativa. Du är är inte från brofästet din avart?
Svarten Redarmy88 Hahahahahaha nej jag är inte från Kalmar. Men fortsätt med konspirationsteorierna. Avart, gulligt.
janne_mannen Kanske hoppfullt att det verkar finnas en insikt om att saker inte stämmer. Hoppas att man, alla både tränare och spelare, sätter sig ner och analyserar och lär sig av de senaste matchernas missar. Och försöker gå till botten med att vi nu läcker så mycket bakåt. En gång i tiden var Öster fruktat för sitt svårgenomträngliga försvarsspel och många nollor hölls, men det var nog ganska längesedan. Jag längtar ofta tilllbaka dit.
Bluearmy84 Att titta på detta missär och ej kritisera är galet, VAKNA DET ÄR EJ KÖRT MEN DETTA DUGER INTE !!!!!!!
Svarten Jag har fått en helt ny inställning tack vare redarmy, valance och blue army. Tack för insikten. Öster är ett jävla skitlag i år som vanligt. Avgå alla.