fåtöljsupporter a.k.a. fr
Jag håller med senaste ARPÖ något stämmer inte i truppen och jag tror inte kusu är hela problemet däremot tror jag han är en del utav det.
Kollar man hur Degerfors hanterade Pashang så är vi en bit ifrån.
Spelare ifrågasätter varandra på plan vid insläppta mål samtidigt som vår kapten 2 matcher irad duschar och sätter sig på läktaren det är ett problem för oss.
Självklart behöver vi en ersättare, Kusu innan övergången presenterades ville jag ha, men kusu som lunkade hela matchen mot Brage vill jag inte ha. Motivation kommer alltid slå klass.
Jag har hellre spelare som vill representera tröjan på plan än de som inte vill det.
Tycker inte vi ska vika oss för att eventuellt äventyra ett avancemang inget säger att avancemanget är ett faktum bara för att kusu spelar. (Signal värdet här är enormt för hela vår framtid)
Jag är tämligen säker på att kusu har fler matcher i gult än i rött i höst.
Det är en oro i truppen då får någon gärna berätta vad er hypotes är kring den?
Att Rodic blir utbytt framför kusu tror jag också är ett faktum. Varför skulle han i princip göra samma sak (som mot HIf) efter att blivit utbytt om han accepterar det foyston sagt? ( minus att han sparkade flaskorna i HIF ).
Det vi supportrar byggt upp under de senaste åren kan inte raseras pga kortsiktiga beslut. Är det bäst långsiktigt att bänka vissa spelare så är det de vi ska göra, end of story.
Vi supportrar förtjänar mer respekt än så annars är risken att kortsidan ekar lika tom som den gjorde för ett tag sedan och dit vill ingen tillbaka.
Nu vänder vi detta, tillsammans 🔴🔵