Alex Visst skall vi vara glada för den utvecklingen föreningen har gjort de senaste åren. Inte minst jag har i detta forum lovordat arbetet som skett. Men nu är det dags att ta nästa steg. Kan det ändå vara så att vi någorlunda sansade och eftertänksamma på forumet ändå är lite för lite kritiska? Jag tycker det är dags att höja kravställningen en del.
Silly 2024
Ang. försäljningar, kan vi sälja för 5 miljoner varje sommar så får man vara nöjd.
Känns piss att sälja i Superettan om vi inte går upp. Inte gratis att ersätta Manne och Herdonsson t ex. Börjar bli så jävla less på allt bara. Tyckte det var fine att sälja Herdonsson men när det blev klart att Kusu skulle lämna nästa år desssutom så måste en central fältare in nu också. Snarast. Pallar inte vänta tills deadline day…. Nu pratar mitt hjärta, jag skiter i hjärnan.
En isländsk journalist har hintat att det finns svenskt intresse för Logi Hrafn Robertsson som spelar def mittfältare för FH. Utgående kontrakt.
https://www.transfermarkt.com/logi-hrafn-robertsson/leistungsdatendetails/spieler/708879
Malmö köper loss Rösler från Mjällby.
Nu har de ju deg, säger det ännu tydligare nu låt det kosta att få loss Kusu nu.
Tycket Man det är för dyrt så är man snart i superettan, det kostar att spela I Allsvenskan.
Redarmy88 Har vi ett mittfält som håller för en toppstrid om vi även släpper Kusu nu?
Att släppa Kusu hänger som jag ser det på om vi har någon ersättare i likartad nivå.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Det har vi nog knappt ens med Kusu. I alla fall inte om man räknar in bänken.
Villenyblom Sportchef i FH: David Thor Vidarsson.
Jag håller med senaste ARPÖ något stämmer inte i truppen och jag tror inte kusu är hela problemet däremot tror jag han är en del utav det.
Kollar man hur Degerfors hanterade Pashang så är vi en bit ifrån.
Spelare ifrågasätter varandra på plan vid insläppta mål samtidigt som vår kapten 2 matcher irad duschar och sätter sig på läktaren det är ett problem för oss.
Självklart behöver vi en ersättare, Kusu innan övergången presenterades ville jag ha, men kusu som lunkade hela matchen mot Brage vill jag inte ha. Motivation kommer alltid slå klass.
Jag har hellre spelare som vill representera tröjan på plan än de som inte vill det.
Tycker inte vi ska vika oss för att eventuellt äventyra ett avancemang inget säger att avancemanget är ett faktum bara för att kusu spelar. (Signal värdet här är enormt för hela vår framtid)
Jag är tämligen säker på att kusu har fler matcher i gult än i rött i höst.
Det är en oro i truppen då får någon gärna berätta vad er hypotes är kring den?
Att Rodic blir utbytt framför kusu tror jag också är ett faktum. Varför skulle han i princip göra samma sak (som mot HIf) efter att blivit utbytt om han accepterar det foyston sagt? ( minus att han sparkade flaskorna i HIF ).
Det vi supportrar byggt upp under de senaste åren kan inte raseras pga kortsiktiga beslut. Är det bäst långsiktigt att bänka vissa spelare så är det de vi ska göra, end of story.
Vi supportrar förtjänar mer respekt än så annars är risken att kortsidan ekar lika tom som den gjorde för ett tag sedan och dit vill ingen tillbaka.
Nu vänder vi detta, tillsammans
Nu är JW klar för Halmstad skriver Fotbollskanalen.
- Redigerad
Villenyblom
Fri logi
En trist tolkning: Varken JW eller Kosu verkar tro på Öster i Allsvenskan 2025
Ny följare på insta: Muhammed Owolabi, som nyligen vann Puma Trophy med nigerianska Sporting Lagos. Han har även börjat följa ProCivitas Växjö, Räppe U19 och vår p17-spelare Afan Ali.
Vi hade nog behövt betala det dubbla för att ens JW skulle överväga Öster.
HBK spelar i allsvenskan och har relativt goda möjligheter till det fortsättningsvis.
Dessutom har man sålt Granath så en öppning till speltid finns.
Däröver får han nära hem till familjen i Göteborg.
Tittar man lite nyktert på det så känns det logiskt. Är ju inte liksom Brofästet han skrivit på för.
På fotbolltransfer står det han gick som Bosman. Betalade de inget för han tro?