Hej.
Jag har löst en buss till. Fast vid sidan om.
Från annan aktör.
Finns det intresse att lösa en buss till?

Dock kommer det att bli en annan kostnad.
Ca 400kr/person. Om inte något företag vill gå in och sponsra för att subventionera kostnaden?

Bussen är av hög kvalitet.
En sådan man åker med till julmarknader i Tyskland. Med toa såklart.
Så man får ju vad man betalar för. 😀

Finns 51 platser.
Så frågan är om det finns intresse för en buss till.
Men då sköts den inte av EF.
Utan av annan aktör.

Jag tycker ett alternativ kunde varit att köra Östra sidan upp till Mjölby. Där ligger flera snabbmatställen. Bussarna hade kunnat stanna till där en timme och folk kunnat sprida ut sig. Körtiden är princip densamma som på västra sidan Vättern.

Respekterar såklart att man väljer att köra utan matstopp.

• Sigge svarade på detta.
    • KAX gillar detta

Söder Exakt. Hälften av bussarna kan köra östra sidan och hälften västra sidan. Lagom för ett par bussar vid Hamburger Hill i Skövde resp Mariestad på västra, samt som du säger Söder, i Mjölby. Även vid Ingemars favoritdestination Laxå finns snabbmatsställen. 🙂

Tjena jag söker en biljett om det är så att någon inte kan åka. Hör gärna av er!

681 biljetter sålda till bortastå. Så det kommer nog finnas biljett även idag/imorgon ut.

Avfarten Mjölby Östra erbjuder inom gångavstånd: McDonald's, Max, Jureskogs, Burger King, KFC och Chop-Chop. Plus nån till. Dock inte Barks.

Jag säljer 1 biljetten till bussen om nån är intresserad snap abe20231822/ whats app 0708458131

Eller så äter man en stabil frukost innan och tar med sig 2-3 frallor som man tar om/när man börjar bli hungrig. Fan stanna 1h för att käka känns jäkligt onödigt.

BILJETTEN E SÅLD TYVÄRR 📍💯

Problemet ligger som sagt inte i att hitta ställen att stanna på, utan mer på chaufförernas körtider. Vill det sig illa så behöver vi ha 2 st 45-mins pauser på vägen hem.

Ja har 1 biljett extra sålde 1 precis så har 1 kvar nån som vill köpa den? Snap/ abe20231822 whats app 0708458131

rasmooo Jag kan rekommendera ostmackor. Det är lätt att lägga i en låda eller i påse. Är en ganska ovanlig företeelse för många verkar det som - men tro mig, ni kommer inte bli besvikna. Att också ha gurka eller paprika på är jättegott. Finns i grönsaksdiskarna hos tillexempel Coop eller Ica. Eftersom det inte är vilken dag som helst heller kan jag även rekommendera att strö över lite flingsalt. Skölj ner med en Mariestad Olddox. Då snackar vi.

Ni kommer inte bli besvikna, prova vettja!