lfcred
Vart vill du komma just nu? Jag besvarar dina poänger och försöker förstå dig för att få diskussionen framåt. Men om du inte ens vill svara på någon av mina poänger är det ju meningslöst.
Sedan är det lustigt, jag bygger mina poänger på konkret fakta. För du HAR brytit regler, och INTE ändrat ditt beteende. Fakta.
Du bygger dina poänger på en fantasivärld. Att detta på något sätt skulle ha med att vi inte gillar dina åsikter har ju både jag och @Zingo förklarat för dig att så inte är fallet. Vi båda har påstått att du vill få fram bra diskussioner, bara att du bör ändra HUR du får fram de. Jag förstår verkligen inte varför du fortsätter välja en metod som bryter reglerna att få fram din åsikt när vi gång på gång visar att du kan göra det på ett fullt regelrätt sätt så att forumet kan behålla sin struktur.
Dessa förslag har varit: att skriva exempelvis "bra poäng, men detta har mer med Östers Ungdomar än med Silly att göra, låt oss fortsätta i den tråden". Eller om annan tråd om just det ämnet inte finns att skapa en ny. Att diskutera A är helt fine, men gör inte det där meningen är att diskutera H, för då kommer det leda till att diskusissonen handlar om B för att du inte byter till tråden för diskussion A. Simple as that.
Argumentet att vi vill tysta dig är alltså rent påhittat för att du ska känna dig varm och trygg i din offerkofta.
Om du inte vill besvara mina poänger alls för min ruttna personlighet är det helt fine. Men sluta diskussionen då, för den kommer annars inte komma någon vart.
Jag kan be om ursäkt för att ha kallat dig troll, men i ärlighetens namn har du betett dig som ett troll, förhoppningsvis omedvetet. Men jag fick fram det på ett onödigt otrevligt sätt. Sorry för det.