devve Hansen Som givetvis inte får bli glömd på läktaren i framtiden, tillsammans med marseljäsen i 30 minuten är det en favorit!
EF Bromma Hansen Manah Manah älskar man ju, den gör en på jävulskt bra humör! Fast bästa Manah Manah-versionen är den brölande Svahn-versionen. 😅
Ols Hansen Det vore ju bra förargligt om det är så Svanberg sa att det var en väldigt bra historia - den om Öster- men en som man fått välja bort. När man lyssnar på en podd samtidigt som man tex är ute o går så ju kan ju uppmärksamheten vara på ett annat håll ett ögonblick och man missar något som sägs. Den som inte vill se hela serien - som jag tänker göra - utan bara hade tänkt se inslaget om Öster får väl leta upp podden, Studio allsvenskan med gästen Albert Svanberg, för att kontrollera.
Hansen Ols Inte så mycket att debattera, tror helt enkelt att det är ganska mycket om Öster inbakat i avsnittet jag länkade om. Och bra så. En del av ett avsnitt av totalt åtta om svensk fotbollshistoria ska ju innehålla den mest överraskande seriesegern i den allsvenska historien.
Lucksmith Moheda Härligt! Han är väl en av oss typ? Stod med på bortastå i Örebro för något år sen vet jag i alla fall.
Jovars sim Jag tolkar det som att de andra två "endast" fick arrangörsavstängning och kan på så vis fortsätta följa Öster resterande del av säsongen?
HB352 sim ”Beter sig aggressivt mot polis” Inte ofta jag kommer i kontakt med polisen men när man väl gör det så är polisen ALLTID otrevliga och blir jävligt hetsiga om man ställer en fråga. 0 förtroende för att dedär stämmer
Moheda Näst senaste avsnittet 16/4. Sääf är det volleybollspelaren som spelade under Alvestas storhetstid?
Sääf Sr Moheda Jag och bror har inte spelat handboll, men säkert att någon släkting kan ha gjort det.
Plantagenparkeringen Om nu det var en bra start, låt det fortsätta vara en bra start. Eftersom det är så svepande vet vi inget om något. Vissa individer beter sig normbrytande på större resor och bör lagföras därefter. Stjäl, stökar osv.
Hansen Plantagenparkeringen Finns rörligt på ett erkännande från 2003 (filmen Avarter som finns på denna sajt) där jag stulit med en sån där ful orange skylt med text att man inte får beträda spelplanen (hade en till hemma) och det hände att det stals med såna där GBGlace-gubbar som en hyllning till Pål Lundin (”Handen upp för Pålle”) runt millenieskiftet - det är kanske de stölderna du syftar på?
stefanps Inför Sandviken - Öster: https://www.svenskafans.com/fotboll/oster/infor-sandviken-oster-668829