Zingo
Man måste dock vara ärlig med att säga att det finns varningsklockor här inne.
Jag har varit på detta forum i ungefär en månad nu och jag har sett mycket aggresivt beteende i textform där folk försöker tysta en med både det ena och det andra eller medvetet försöka uppmuntra till kriminella handlingar. Om det finns ett seriöst uppsåt bakom orden eller om det bara är ungdomligt trotsbeteende kan jag inte svara på. Det är dock tydliga varningsklockor.
Jag har valt att inte backa och pga det så har jag felaktigt pekats ut som en syndabock eller som någon form av judas. Jag vill starkt poängtera att min lojalitet ligger hos klubben Östers if och inte hos random Nisse nissesson. Ni som påstår att ni är lojala supportrar till östers if, försök tänka över vad som ger klubben en positiv bild och vad som ger klubben en negativ bild.
Jag har varit supporter till klubben sedan barnsben, jag har varit spelare i klubben och jag har varit aktiv ledare i klubben så jag kan garantera er att jag är 100% lojal till Östers IF och ni som påstår något annat är bara patetiska.
Här vill jag rikta kritik emot dig som moderator. Istället för att motverka individer som uppmanar till bengaler, bangers, rånarluvor, rekrytera gängkriminella från cis hem eller att det är fullt acceptabelt att vara med i eastfront som gängkriminella ( allt detta är saker som folk faktiskt har skrivit på forumet senaste veckorna) så har du istället valt att tysta mig som försöker motverka sånt och stå upp emot kriminellt beteende.
Så jo, det finns varningsklockor.